Kompanija Klüber Lubrication predstavlja nova namenska maziva za železničku industriju
Troškovi za održavanje veka trajanja igraju značajnu ulogu u železničkoj industriji. Konkretno, železničke kompanije moraju konstanto da optimizuju troškove upravljanja komponentama i opremom. Uz veliki broj maziva posebno razvijenih za železničku industriju, kompanija Klüber Lubrication može uticati na produženje intervala za zamenu ulja i ponovno podmazivanje, kao i na produženje radnog veka komponenti, a time i smanjenje operativnih troškova. Kompanija Klüber Lubrication izlaže svoja poslednja dostignuća na sajmu InnoTrans.
„Princip na kome baziramo naš razvoj jeste da uvek stvaramo maziva koja omogućavaju značajno duže korišćenje komponenti“, objašnjava Tomas Kamprat, direktor tržišta za železničku industriju u kompaniji Klüber Lubrication. „Naša maziva često dostižu i duplo duže intervale ponovnog podmazivanja u poređenju sa konkurentskim uzorcima. Klüber Lubrication pomera granice mogućeg.“
Brzo se nanosi, dugo traje
Izazovi u železničkoj industriji uključuju i kvarove na vratima, kao jedan od glavnih razloga za kašnjenje vozova. Novo mazivo BARRIERTA L 25 DL DISPERS je posebno razvijeno za podmazivanje zaptivki i podloški na vratima vozova. Zasnovano na isprobanom i testiranom mazivu BARRIERTA L 25 DL, ovo novo mazivo je značajno efikasnije na mestu primene, smanjujući debljinu sloja na brtvenoj površini i do 50%. To obezbeđuje i uštedu vremena i uštedu materijala.
Sprečava škripu u krivinama
Prijanjanje, otpornost na vodu i efikasno raspršivanje, ključni su kriterijumi performansi za maziva namenjena za prirubnice točka. Ove karakteristike su neophodne kako bi se obezbedilo da mazivo ne spada s točka pri velikom broju obrtaja ili da ga ne spere kiša, i kako bi se pružile pune performanse čak i pri visokim temperaturama sredine. Novo mazivo, Klüberrail ALE 92-2000, posebno je optimizovano za oblasti sa visokim temperaturama i za jake vibracije. Ovo ekološko, sintetičko tečno mazivo efikasno smanjuje škripu u krivinama, kao i habanje između točka i šina.
Prepolovljava broj intervala zamene ulja – optimizuje koeficijent trenja
Kada su u pitanju ulja za zupčaste prenosnike kompanije Klüber Lubrication, fokus je na Klübersynth LEG 4 75 W 90 ulju za zupčaste prenosnike, koje je posebno razvijeno za železničke sisteme. Korišćenjem ovog ulja koeficijent trenja u prenosu može da se smanji i do 30%. Ulje za zupčaste prenosnike vozova, namenjeno za niske temperature, ne samo da se pokazalo izdržljivim na temperaturama do –60 °C, već takođe pruža pune performanse pri temperaturama od 100°C u karteru.
Inovativna rešenja koja kompanija Klüber Lubrication pruža železničkoj industiji takođe uključuju i isprobano i ispitano celovito sintetičko mazivo, Klübersynth GE 4 75 W 90. Ono omogućava efikasnu zaštitu zupčastih prenosnih komponenti kod šinskih vozila. Ono što čini ovo ulje za zupčaste prenosnike posebnim jeste njegova hemijska sadržina, koja omogućava produženu stabilnost oksidacije i snagu smicanja. To znači da se intervali zamene ulja koji oduzimaju dosta vremena mogu značajno produžiti i da su zbog toga vozovi dostupni za rad u dužim periodima.
Milion kilometara bez dodatnog podmazivanja
Klübersynth BHP 72-102 predstavlja prekretnicu u razvoju maziva kao izuzetno efikasno mazivo za ležaje vučnih motora. U zajedničkom projektu sa odsekom za prevoz grada Karlsrue, uspeli smo da dokažemo da su intervali ponovnog podmazivanja od milion kilometara ili više zapravo mogući. Postizanjem ovih rezultata omogućeno je da radna dostupnost vozila bude povećana za 300%, dok su troškovi održavanja i popravki značajno smanjeni.
Stručnjaci iz kompanije Klüber Lubrication će vam na sajmu InnoTrans 2018 rado dati odgovore na sva pitanja u vezi sa tribologijom vozova i šina. Pronađite ih na štandu 415 u hali 21.